Renovace laku

Zetko po 1. majiteli utržilo několik neopravitelných šrámů. Místy se našel nějaký ten důlek. V tomto směru bylo nutné vynaložit větší investice a lak nechat postupně zrenovovat.

# Položka Datum Stav Km
1 Přední nárazník 2. 3. 2012 70 823
2 Levý přední blatník 2. 3. 2012 70 823
3 Pravý zadní blatník 2. 3. 2012 70 823
4 Rozleštění laku a voskování 14. 3. 2012 71 114
5 Lipy předního nárazníku 10. 3. 2013 82 252
6 Kapota 20. 4. 2013 82 493
7 Pravý přední blatník 20. 4. 2013 82 493
8 Víko kufru 20. 4. 2013 82 493
9 Pravý lip předního nárazníku 20. 4. 2013 82 493

Přední nárazník

2 hluboké škrábance blízko znaku. Byl lakován ještě standardní nárazník před namontováním M předního nárazníku.



Levý přední blatník

Několik hlubokých škrábanců v přední části z boku a jeden povrchový škrábanec v blízkosti sloupku.



Pravý zadní blatník

Povrchově odřené lemy blatníku



Rozleštění laku a voskování

Po lakování jsem nechal přeleštit a navoskovat lak na celé karoserii. Ani leštění bohužel neodstranilo povrchové škrábance např. na kapotě, což je chlouba tohoto auta a v budoucnu mě čekalo ještě další lakování.

po11po212po311po811

Lipy předního nárazníku

Lipy M předního nárazníku opravováno po kolizi s obrubníkem.

Kapota

Důvodem nového laku byly šrámy po předchozím majiteli, které se nepodařilo rozleštit.

Kapota5

Pravý přední blatník

Oprava důlků a nový lak

DSC02946---Copy11PravyPredniBlatnik56

Víko kufru

Důvodem nového laku byly šrámy po předchozím majiteli, které se nepodařilo rozleštit.

Pravý lip předního nárazníku

Po třetím lakování v krátké době jsem nakonec koupil z USA ochranné kryty