Renovace laku
Zetko po 1. majiteli utržilo několik neopravitelných šrámů. Místy se našel nějaký ten důlek. V tomto směru bylo nutné vynaložit větší investice a lak nechat postupně zrenovovat.
# | Položka | Datum | Stav Km |
1 | Přední nárazník | 2. 3. 2012 | 70 823 |
2 | Levý přední blatník | 2. 3. 2012 | 70 823 |
3 | Pravý zadní blatník | 2. 3. 2012 | 70 823 |
4 | Rozleštění laku a voskování | 14. 3. 2012 | 71 114 |
5 | Lipy předního nárazníku | 10. 3. 2013 | 82 252 |
6 | Kapota | 20. 4. 2013 | 82 493 |
7 | Pravý přední blatník | 20. 4. 2013 | 82 493 |
8 | Víko kufru | 20. 4. 2013 | 82 493 |
9 | Pravý lip předního nárazníku | 20. 4. 2013 | 82 493 |
Přední nárazník
2 hluboké škrábance blízko znaku. Byl lakován ještě standardní nárazník před namontováním M předního nárazníku.
Levý přední blatník
Několik hlubokých škrábanců v přední části z boku a jeden povrchový škrábanec v blízkosti sloupku.
Pravý zadní blatník
Povrchově odřené lemy blatníku
Rozleštění laku a voskování
Po lakování jsem nechal přeleštit a navoskovat lak na celé karoserii. Ani leštění bohužel neodstranilo povrchové škrábance např. na kapotě, což je chlouba tohoto auta a v budoucnu mě čekalo ještě další lakování.
Lipy předního nárazníku
Lipy M předního nárazníku opravováno po kolizi s obrubníkem.
Kapota
Důvodem nového laku byly šrámy po předchozím majiteli, které se nepodařilo rozleštit.
Pravý přední blatník
Oprava důlků a nový lak
Víko kufru
Důvodem nového laku byly šrámy po předchozím majiteli, které se nepodařilo rozleštit.
Pravý lip předního nárazníku
Po třetím lakování v krátké době jsem nakonec koupil z USA ochranné kryty