BMW Z4

© BMW Z4 3.0i E85 (2003) by TomikTT

  • Domů
  • Bazar
    • Prodám
    • Koupím
  • Úpravy
  • Technické info
    • Specifikace vozidla
    • Popis výbavy
    • Vše
  • Servis & údržba
    • Servisní historie
    • Vše
  • Fotogalerie
  • Plány

M Sport Interiér

DSC06447 (1024x768)Individual M Sport sedadla a celokožený interiér - jedna z nejúžasnějších věcí na Zetku vůbec

Obrovským mínusem tohoto pocitově velmi sportovního vozu jsou jeho sedadla! Ve standardní výbavě absolutně postrádají boční vedení a při ostré jízdě řidiče natož spolujezdce prostě nepodrží. A na delších cestách jsou celkem i nepohodlné. Potřeba výměny standardních sedadel v Zetku byla tedy obrovská.  Ale běžná cena pouze sedadel (původně zamýšlených v provedení Imola Rot) byla vždy minimálně +/- 50 000 Kč, a to se mi vážně nechtělo dát. Důvodem je velký nedostatek Z4 M Sport sedadel obecně a tak si prostě svou cenu drží.
A ejhle po dlouhém hledání a čekání na rozumnou nabídku se mi naskytla možnost koupit do Zetka jednu z nejcennějších věcí na samotném BMW Z4.  Kompletní ///M Sportovní interiér - M Sport sedadla, kožené čalounění dveří a celokožený středový tunel. To vše ještě v úžasném provedení Individual Leather Walknappa Champagner (LLCM). Tedy v měkčené kůži Walknappa WAU :-) Jako třešnička na dortu - kompletně v elektrice s paměťmi s výhřevy. Původem z BMW Z4 3.0si po faceliftu s nájezdem necelých 40.000 Km. Výsledek před a po úpravě zde 1, 2.

Montáž

Plug & Play. Pouze připojit a jezdit. Ale jedna věc je přeci jen rozdílná!

Zátěžová dečka obsazenosti sedadla spolujezdce

BMW Z4 do r.v. 12/05 mají sedačky pro kontrolu obsazenosti sedadla spolujezdce řídící jednotku (65 77 6 927 500) + zátěžovou dečku.  BMW Z4 od r.v. 01/06 mají pouze zátěžovou dečku, která je přímo napojena do okruhu, tedy bez řídící jednotky.  Při výměně sedadel z modelu po r.v. 01/06 dochází k chybovému hlášení airbagů na boardcomputeru, které nelze odstranit smazáním chyb v DIS!

Řešení

  • Demontovat zátěžovou dečku, kabeláž a řídící jednotku z původních sedadel a instalovat ji do nových sedadel nebo
  • zakoupení řídící jednotky (65 77 6 927 500) a odporu (bypass modul) nebo
  • Deaktivace výbavy v DIS GT1 - airbag "vystřelí" i když sedadlo spolujezdce není obsazeno

Ostatní M Sport příslušenství

  • ZHP hlavice řadící páky (25 11 7 896 886)
  • Prahové lišty (51 47 8 040 124, 51 47 8 040 124)
  • Volant (32 30 7 906 780)
  • Opěrka nohy

Odkazy

  • Vlákno s popisem uprgrade sedadel M Sport r.v. >= 2006
  • Swapping the occupancy sensor
  • Elektr. díly zjišťování obsazení sedadla
  • BMW Airbag Sensor Bypass Seat Occupancy Mat Emulator

Fotogalerie

Standardní sedadla BMW Z4 E8512


Více foto

Informace k článku Údaje v pravém sloupci stránky se článkem
Stav km 73 914

Informace

Datum 1. 6. 2012
Datum úpravy 1. 6. 2012

Kategorie

Interior , M Sport , Modification

Kategorie

  • Drivetrain ( 3 )
  • Engine ( 2 )
  • Exterior ( 6 )
  • Interior ( 6 )
  • M Sport ( 6 )
  • Performance ( 9 )
  • Suspensions ( 2 )

TOP 10

  • OBC skryté menu
    Přehled skrytých funkcí palubního počítače
  • Powerflex silentbloky
    Powerflex Black Series silentbloky
  • Komprese motoru
    Preventivní měření kompresních tlaků ve válcích
  • Ochranné oblouky
    Barevné sladění krytů ochranných oblouků do barvy vozu
  • Kryty nárazníku
    Ochrana lízátek (lipů) předního M Sport nárazníku od výrobce RPi Skid Plates
Copyright © 2013 BMW Z4 | Powered by Blogger